Records spinning we don't notice, fill this room with memories. Everybody's chasing something but we got everything we need Let's live like we're immortal maybe just for tonight, we'll think about tomorrow when the sun comes up.
Byun Velvet
new edge
groupe :
revelio
rôle dans le groupe :
main dancer, center, lead vocal, face, maknae
nom de scène :
isis (Ίσις)
occupation :
idole
lalisa manoban, dancing queen
crédits :
soleilplein (avatar) // drake. (signature) // prima luce. (icons)
Records spinning we don't notice, fill this room with memories. Everybody's chasing something but we got everything we need Let's live like we're immortal maybe just for tonight, we'll think about tomorrow when the sun comes up.
♛ Ben moi, je suis le préféré, le chouchou, celui que tout le monde aime, celui qui est mignon, celui à qui on fait attention, à qui on offre des cadeaux. Et même des fois, ça fait que plein d'oiseaux chantent pour moi et que les nuages écrivent mon nom. J'essaie de pas trop abuser de la situation, mais des fois c'est dur, on y peut rien. - Dewey
Song Min Woo
staff
rôle dans le groupe :
fanmeeting dispo : 12 (14.02)
occupation :
parolier, producteur, manager d'aurora les plus belles
yeo hwanwoong, oneus
crédits :
DC :
do min oh, jeong suhee, jung jiwon, kang jesse, kim kyung, liu taejoon, nam junsu, oh jaesun, shimizu ren
♛ Can I have your daughter for the rest of my life? Say yes, say yes, 'cause I need to know You say I'll never get your blessin' 'til the day I die "Tough luck, my friend, but the answer is no"