ex main rap, ex maknae / assistante manager (0 fm)
nom de scène :
elia (엘리아)
occupation :
parolière, compositrice, youtuber, travailler la nuit, carburer au café, enjoy her life.
kwon eunbin (ex clc)
crédits :
loan la meilleure
DC :
mauve's palette ☆ eun haeyeon (wdl) bilodeau maude (ym) song jinju (fe) young alix (kg)
RESILIENCE
staff
Song Jin Ho
Mer 18 Jan 2023 - 2:14
nom de scène :
@jinnieinthebottle
occupation :
backdancer & vénérer jaehyun, mon homme, mon roi
lee dohyun
crédits :
unravel (ava)
DC :
loan's tribe
new edge
Tani Eiko
Mer 18 Jan 2023 - 10:51
groupe :
cutie squad. je n'en démordrai pas.
rôle dans le groupe :
être la plus cute (on se sent agressée ?), tuer haru, se refuser ce qui lui vient de droit, macaron queen, haru waifu, haru simp (touche lui les fesses)
nom de scène :
big booty princess, best waifu, sexy master, lumière de ma vie
occupation :
actress (voler les cœurs ♥ surtout ceux de gentils garçons innocents et un peu paumés de la vie qui ressemblent trop fortement à un chiot. faire tomber haru un peu plus chaque jour. panser le cœur meurtri de sa femme. tuer avec sa cuteness.)
minatozaki pretty sana (sexy cutie que demander de plus ?)
You are my future, future, all the time. I want to go through the hard times and hold your hand. You are my sunshinе, sunshine, all the day. Show mе, like the sun that turns the night and makes another morning. You are another future of mine. A way for love to last forever.
knockout global
Young Alix
Sam 21 Jan 2023 - 18:59
groupe :
diamonds
rôle dans le groupe :
leader, lead vocal, arroser les plantes
nom de scène :
sapphire (사파이어)
occupation :
trainee laissant son avenir entre les mains (??) de son deck de tarot
Never found a place to call my own, never found a person to see my soul and then you finally crossed my door, angel, I always long for more. I'll be there until the end, don't worry about the pain, we can share.