mauve's palette ☆ eun haeyeon (wdl) bilodeau maude (ym) song jinju (fe) moon ophelia (staff) young alix (kg) lee haebitna (ym) cho hyunji (staff)
LET'S GO TO THE BEACH-EACH LET'S GO GET A WAVE THEY SAY WHAT THEY GONNA SAY HAVE A DRINK, CLINK, FOUND THE BUDLIGHT BAD BITCHES LIKE MY IS HARD TO COME BY
let the sky fall, when it crumbLEEEES we will stand TAAAALLL ans face it AAAALLLL (adele, skyfall)
(oui je chante à l’écrit oui)
—> face
Seo Sangwoo aime ce message
all or nothing
you plus me makes sense, i don't think about the rest, my life before you was a mess i swear you got my heart beating in my chest
je ne parlerai qu'en présence de mon avocat:
babe you guac my world so bad
staff
Seo Sangwoo
Mar 6 Juin 2023 - 13:44
vingt-neuf ans (il est temps de se marier à hyemi)
groupe :
hyemi, son coeur, son corps et ses boobs aussi
rôle dans le groupe :
être sexy et faire feelser muse, merci
occupation :
manager de l'actrice la plus talentueuse, sexy, parfaite et la plus caractérielle au monde, Tani Eiko. Fournisseur officiel de macarons et de massages. ainsi que réalisateur (et ex-chorégraphe) (fantasmer sur hyemi, ne pas assumer son attirance et la bouffer du regard comme un psycho)
woo dohwan aka le gars le plus sexy de l'univers merci
crédits :
avatar (heavenstars ft. skatevibepsd) signature (astra)
DC :
yuri - kiwoo - minsoo - hyunwoo - suah - haru - chulsoo - seth - hanbin (belongs to muse)
c'est la vie de chanter à l'écrit je spamme tout le monde avec mes karaoke :'(((
낯선 낯선 여자의 낯선 향기에 Yes, I want some new face 낯선 낯선 여자의 낯선 향기에 Yes, I want some new face
(psy, new face)
sunshine ??
IS THIS LOVE ?
I wanna love you And treat you right I wanna love you Every day and every night We'll be together With a roof right over our heads We'll share the shelter Of my single bed We'll share the same room Is this love ?
staff
Cho Hyunji
Mar 6 Juin 2023 - 15:32
groupe :
on ne parlera pas du flop
nom de scène :
on ne parlera pas du stage name
occupation :
danseuse, prof de danse (8-12 ans), musicienne, compositrice en herbe, soeur de l'autre et des autres
jeon heejin (artms, ex loona)
crédits :
a-child-ish (ava)
DC :
mauve's palette ☆ eun haeyeon (wdl) bilodeau maude (ym) song jinju (fe) moon ophelia (staff) young alix (kg) lee haebitna (ym) ha jinhee (dm)
running through this strange life chasing all them green lights throwing up the shade for a little bit of sunshine hit me with them good vibes pictures on my phone like everything is so fine little bit of sunshine (one republic, sunshine)
→ movie
SO WHAT
staff
Song Jin Ho
Mar 6 Juin 2023 - 16:29
nom de scène :
@jinnieinthebottle
occupation :
backdancer & vénérer bomin, mon homme, mon roi
lee dohyun
crédits :
moonaetics (ava) ♡
DC :
loan's tribe
LOVE'S LIKE A MOVIE (et la suite en yaourt pardon)
(btob, movie )
→ beautiful
knockout global
Park Jisoo
Mar 6 Juin 2023 - 18:06
c'est malpoli de demander l'âge d'une reine (21/ 04.03.02)
groupe :
Divine ♥
rôle dans le groupe :
être la plus belle (main rapper, sub-vocal, dancer)
nom de scène :
((ginny)) dream girl
occupation :
voler le cœur de nina, être la plus belle sur scène, mc du music blast
kim minju
crédits :
jae
DC :
every (whereallaroundtheworld)
so beautiful, beautifuuuul nananan(singinkorean) (beautiful, wanna one)
> pink
i like me better
when i'm with you
ANAPHORE
by nona:
elle est belle elle est sexy et comme tout canon de beauté, elle arrive avec un prix
âme sensible s'abstenir.
staff
Cho Hyunji
Mar 6 Juin 2023 - 18:45
groupe :
on ne parlera pas du flop
nom de scène :
on ne parlera pas du stage name
occupation :
danseuse, prof de danse (8-12 ans), musicienne, compositrice en herbe, soeur de l'autre et des autres
jeon heejin (artms, ex loona)
crédits :
a-child-ish (ava)
DC :
mauve's palette ☆ eun haeyeon (wdl) bilodeau maude (ym) song jinju (fe) moon ophelia (staff) young alix (kg) lee haebitna (ym) ha jinhee (dm)
YOU, I LIKE THE WAY YOU PINK IT YOU, I LIKE THE WAY YOU PINK IT EVERYBODY KNOWS PINK (HOT) PINK (HOT) PINK (HOT) PINK (HOT) HA HA HA HOT PINK PINK (HOT) PINK (HOT) NANANANANANANA (exid, hot pink)
DIRTY MONEY DIRTY 빛이 나는 너에게ㅔㅔㅔㅔㅔ (bichi naneun noege) — dawn, money
la tentation de dire « dirty money dirty bitch » à chaque fois btw…la tentation de mettre bitch en nouveau mot aussi mais bon :/
—> shining
yuseong media
Lee Kiwoo
Mer 7 Juin 2023 - 18:50
23 ans (12.09) (but who cares, compte les mois kiran stp)
groupe :
interdit aux -18 ans, he is a sex killer god, i swear
rôle dans le groupe :
// (hot body, miran is melting)
nom de scène :
lee kiwoo (but with her, he shines bright)
occupation :
solo artist (parfois), chorégraphe, égérie de skinfood, aimer miran, parler à miran, embrasser miran et... well, le reste sous hide ://
seo changbin (skz) (mon caneton ♥)
crédits :
avatar (sohaline) signature (astra)
DC :
comptes de fanfan (propriété privé de muse, merci de passer votre chemin)
Shining Bright 태양보다 밝게 빛나 높이 날아가 ~ (CSR, shining bright)
never ??
LOVE DIVE
Why is a heart so mysterious A love blooms in an instant Come inside and see it for yourself You can come into the deepest part of my heart (Woo) Time to hesitate (Woo) 3 seconds is enough (Woo) yeah It’s so bad It’s good If you want, dare to dive in